П`ятниця, 29.05.2020, 09:18
Вітаю Вас Гість

Чернігівська філія Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв

Головна | Мій профіль | Вихід
Категорії розділу
Події та новини [2]
Підвищення кваліфікації [4]
Тематика ВКР [5]
Архів [2]
Містяться матеріали, що вже не актуальні
Друзі сайту
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Актуально
Форма входу

Віддалене дистанційне навчання

Віддалене дистанційне навчання запроваджене з метою забезпечення підвищення кваліфікації категорій спеціалістів, згідно з Календарним планом підвищення кваліфікації у Чернігівській філії НАКККіМ на 2020 р.

 

Анкета слухача

Бланк анкети відповідей

Анкета після навчання


****************************************************************************************************************************************************

18 - 29 травня 2020 р.

 

Категорія:

- викладачі по класу фортепіано;

- викладачі по класу духових та ударних інструментів;

- викладачі сольного співу;

- викладачі музично-теоретичних дисциплін;

- викладачі народних струнно-щипкових інструментів;

- концертмейстери.

 

 

Тематика навчання:

- теоретичний та практичний підхід до творчого розвитку музиканта в умовах реформування початкової мистецької освіти.

 

------------------------------------------------------- # # # -------------------------------------------------------

 

І. Загальний блок

1.1. Культура мови та мовлення викладача (Контрольні питання в кінці файлу)

1.2. Психологічна адаптація в екстремальній ситуації (Контрольні питання в кінці файлу)

1.3. Чернігівщина від давнини до сьогодення (Контрольне питання в кінці файлу)

 

ІІ. Спеціальний блок

2.1. Психотренінг для викладачів

2.1.1. Як пережити кризу?

2.1.2. Як почати діяти?

2.1.3. Як зробити правильний вибір?

2.2. Атестація викладача закладу мистецької освіти (Контрольні питання в кінці файлу)

2.3. Інформаційні технології у роботі викладача мистецької школи (Контрольні питання в кінці файлу)

 

ІІІ. Професійний блок

Фортепіано

Ф.3.1. Виховання образного мислення учнів в освітньому процесі з усвідомленням теоретичних аспектів навчання гри на фортепіано (на прикладі творів українських композиторів)
(Контрольне питання: Чим можна пояснити інтерес сучасних українських композиторів до народної музики?)

Ф.3.2. Виконавськi труднощi в сонаті В. А. Моцарта С-dur
(Контрольне питання: Які головні труднощі підстерігають учнів у роботі над творами В.А. Моцарта?)

Ф.3.3. Робота над технікою гри

Ф.3.3.1. Робота над фортепiанним дуетом на прикладі «Вальсу» А. Хачатуряна

Ф.3.3.2. Робота над фортепiанною технiкою

(Контрольні питання: 1. Якi вашi iндивiдуальнi методи ви використовуєте в роботi з фортепiанним ансамблем?;
2. Якi вправи ви використовуєте у своїй роботі над октавними етюдами К. Чернi?)

Ф.3.4. Деякі особливості проведення уроків фортепіано в умовах дистанційного навчання

Ф.3.5. Робота над розвитком образного мислення в п'єсах-мініатюрах

(Контрольне питання: Яка форма роботи над образним мисленням вам сподобалась чи не сподобалась? Поясніть чому)

 

Духові

Д.3.1. Деякі методи роботи викладача з учнями по класу духових інструментів та ансамблю під час дистанційно-віддаленої форми навчання

Д.3.2. Роль Buzzing у щодених заняттях на трубі
(Контрольне питання: Чи потрібен, на Вашу думку, Buzzing у повсякденних вправах і чому?)

Д.3.3. Початковий етап формування виконавських навичок гри на флейті (основні проблеми)

Додаток 1.

Д.3.4. Вправи для розвитку метроритму в початкових класах

Д.3.4.1. Робота над метроритмом у початкових класах

Д.3.4.2. Вправи для роботи
(Контрольне питання: Які Ви даєте вправи учням в початкових класах?)

 

Струнно-смичкові

С.3.1. Дистанційне навчання - новий досвід роботи викладача-скрипаля

С.3.2. Робота з ансамблем скрипалів на початковому етапі навчання

С.3.2.1. Принципи роботи з початківцями

С.3.2.2. Жартівлива пісенка

С.3.2.3. Забавлянки та співанки

(Контрольні питання: 1.Чи  буде корисний  для вашої роботи цей відео урок?
2. Які вправи  ви використовуєте у своїй роботі з початковим ансамблем ?
3. Чи вважаєте ви доречним заняття в ігровій формі з учням музичної школи?)

 

Музично-теоретичні

М.3.1. До 210 річниці від дня народження класика польської музики Ф. Шопена
(Контрольні питання: 1. Роль Ф. Шопена в історії музики?; 2. Що слугувало джерелом мелодій творчості Ф. Шопена?; 3. В чому полягає феномен та геніальність Ф. Шопена?)

М.3.2. Огляд сучасних інформаційних технологій, які можуть використовуватись для роботи з учнями в класі музично-теоретичних дисциплін під час дистанційно-віддаленої форми навчання

М.3.2.1. Частина І
М.3.2.2. Частина ІІ
Список посилань

(Контрольні питання: 1. Опишіть власні форми роботи (або методи)  та інформаційні технології, які використовуєте в дистанційній роботі з учнями з музично-теоретичних дисциплін, але не зазначених в даному відеоролику;
2. Опишіть методичні проблеми та складнощі, які виникли під час дистанційних занять з музично-теоретичних дисциплін з учнями (але не описувати організаційні моменти, описати суто методичні проблеми);
3. У програмі Finale створити приклад завдання для учнів (можна надрукувати просту мелодію) з переведенням файлу у JPEG (або PDF) формат та аудіо-формат.)

 

 

 

Для емоційної розрядки та творчих ідей :) 

Відео 1

Відео 2.

Відео 3.

Відео 4.

Відео 5.

Відео 6.

Відео 7.

Відео 8.

Відео 9.

Відео 10.

Відео 11.

Відео 12.

Відео 13.

Відео 14.