Неділя, 20.01.2019, 22:22
Вітаю Вас Гість

Чернігівська філія Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв

Головна | Мій профіль | Вихід
Меню сайту
Категорії розділу
Події та новини [6]
Підвищення кваліфікації [6]
Архів [1]
Містяться матеріали, що вже не актуальні
Друзі сайту
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Актуально
Форма входу
Головна » 2019 » Січень » 9 » Семінар-тренінг для концертмейстерів
15:18
Семінар-тренінг для концертмейстерів

Навчальний семінар-тренінг

«ТЕХНОЛОГІЇ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА (КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА) ЗАКЛАДУ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ»

 

Шановні учасники!

Навчальний семінар-тренінг, розроблений таким чином, щоб забезпечити максимальну активність всіх його учасників, що сприятиме ефективності професійного самовдосконалення.

Активна участь у роботі семінару-тренінгу допоможе змінити ставлення до процесу удосконалення професійної компетентності та стратегії впровадження інноваційних методик у практику професійної діяльності.

Ваша активна участь слугуватиме нам у вдосконаленні формату наступного семінару-тренінгу, актуалізації тематики та пошуку ефективної співпраці.

Свої конструктивні пропозиції, зауваження та рекомендації, будь-ласка, озвучуйте під час роботи семінару-тренінгу!

 

Воркшоп «Професійна компетентність концертмейстера як складне інтегроване утворення»

 

Мета:

  • організувати процес активної співпраці всіх учасників семінару;
  • створити атмосферу взаєморозуміння і взаємної підтримки, для вільного висловлювання власної думки;
  • сформувати уявлення про ефективні прийоми і методи роботи для кожного концертмейстера;
  • визначити актуальні практичні засади підготовки учня до концертного виступу.

 

План:

І. Діагностичний блок

 

  1. Вправа «Золота рибка» (5 хв.)

Мета: визначити очікування та сподівання учасників від роботи на семінарі.

  1. Вправа «Проблема по колу»

Мета: окреслення кола актуальних проблем професійної діяльності

  1. Психологічна розминка: «Дощ»

 

ІІ. Теоретичний блок

 

  1. "Флэштренінг": Реалізація фахової компетентності концертмейстера у професійній діяльності

Мета: систематизувати уявлення та шляхи подолання проблем в професійній діяльності та при взаємодії з виконавцем.

  1. Тапер–тренінг: «Удосконалення професійних навичок»

 

ІІІ. Корекційно-розвивальний блок

 

  1. Форум: «Звуження» (обговорення фахових проблем).

Мета: у процесі взаємного обміну досвідом збагатити власний методичний арсенал.

 

Робота в межах цього етапу передбачає наведення чітко аргументованих практичних прикладів (до 10 хвилин) з теми досліджуваної проблеми (в тому числі, у разі якщо вона висвітлюється у ВКР)

 

  1. Рефлексія: «Все в твоїх руках», вправа «Золота рибка»

 

 

УВАГА! УВАГА! УВАГА!

Активні учасники та доповідачі будуть відзначені СЕРТИФІКАТАМИ1

______________________________

1 Відповідно до Закону України «Про освіту» №2145-VIII від 05.09.2017 ст59 п.2 та Положення про атестацію педагогічних працівників закладів (установ) освіти сфери культури (Р.V п.2 пп.4) доповідь або активна робота на семінарі, що підтверджується відповідним документом, є участю у заході підвищення кваліфікації.

Категорія: Підвищення кваліфікації | Переглядів: 24 | Додав: chernigovimmk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0